سمینار تخصصی روان گرایی خاک

سمینار تخصصی روانگرایی خاک شرکت بسپار پی ایرانیان در روز چهارشنبه مورخ 1401/06/23 ساعت 14:00 در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران با هدف انتقال تجربیات علمی و اجرایی شرکت بسپار پی ایرانیان در حوزه بهسازی خاک به صورت حضوری و مجازی با حضور بیش از 300 نفر از فعالان حوزه ژئوتکنیک ایران برگزار شد.

دکتر علی فاخر

در بخشی از نیمه نخست این سمینار، دکتر علی فاخر، عضو هیات علمی دانشکده فنی دانشگاه تهران، به عنوان سخنران مدعو، در خصوص تعریف علمی روانگرایی خاک و اثرات آن بر سازه‌ها، روانگرایی خاک در زلزله‌های پیشین ایران و جهان، انواع روانگرایی خاک، لزوم و روش‌های بهسازی خاک‌های مستعد روانگرایی به بیان آخرین دستاوردهای علمی حوزه مهندسی ژئوتکنیک پرداختند.

سمینار تخصصی روانگرایی خاک

خلاصه بیانات ارزشمند دکتر علی فاخر به زودی از طریق وب‌سایت و رسانه‌های مجازی شرکت بسپار پی ایرانیان در دسترس فعالان و علاقه‌مندان حوزه مهندسی ژئوتکنیک کشور قرار خواهد گرفت. بنا بر درخواست مخاطبان این سمینار، فایل ارائه دکتر علی فاخر جهت استفاده از طریق این پیوند قابل استفاده خواهد بود. امید است با برگزاری این دسته سمینارهای تخصصی و به اشتراک‌گذاری اطلاعات علمی و تجربی منتج از این قبیل رویدادهای تخصصی، بیش از پیش، شاهد اعتلای علمی و حرفه‌ای مهندسی ژئوتکنیک ایران باشیم.

سمینار تخصصی روانگرایی خاک

 

روابط عمومی شرکت بسپار پی ایرانیان